fllow_img

Ik ben Anna Berezina. Ik woon in Duiven, Nederland. Ik ben verpleegkundige.

Ik ben Anna Berezina. Ik woon in Duiven, Nederland. Ik ben verpleegkun…

Hilario 0 230 2023.10.20 13:27

Hallo! Ik ben Anna Berezina. Ik woon in Duiven, Nederland. Ik ben een verpleegster en vind het geweldig om voor mensen te zorgen. Mijn passie ligt in het helpen van anderen en het bieden van de beste medische zorg.
In mijn dagelijks leven werk ik in een ziekenhuis waar ik patiënten verzorg en ondersteun. Dit werk vereist toewijding, empathie en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Ik vind het belangrijk om een veilige en comfortabele omgeving te creëren voor mijn patiënten, zodat ze zich op hun gemak voelen tijdens hun herstelproces.
Ik geloof dat iedereen recht heeft op hoogwaardige gezondheidszorg en de juiste ondersteuning. Als verpleegster streef ik ernaar om mijn patiënten met respect en mededogen te behandelen, ongeacht hun achtergrond of omstandigheden.
In mijn vrije tijd geniet ik van het lezen van boeken over medische ontwikkelingen en het bijwonen van conferenties om mijn kennis en vaardigheden bij te werken. Ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn patiënten beter van dienst te kunnen zijn en mijn persoonlijke groei voort te zetten.
Ik ben erg dankbaar voor de mogelijkheid om als verpleegster te werken en ik sta altijd open voor nieuwe uitdagingen en kansen om anderen te helpen.
Mijn naam is Anna Berezina
Ik ben Anna Berezina en ik woon in Duiven, Nederland. Ik ben verpleegster van beroep.
Ik woon in Duiven, Nederland
Hallo, mijn naam is Anna Berezina en ik woon in Duiven, Nederland. Ik ben een verpleegster van beroep en ik werk hier al een aantal jaar. Duiven is een kleine stad in de provincie Gelderland, gelegen in het oosten van Nederland.